-->

Followers

Wednesday, October 24, 2012

Tea Tree Dry Skin Relief by Thursday Plantation Giveaway



klik sini untuk ke belog Kak Sha :) or banner pon boleh klik,klik



Tagline bagi Thursday Plantation ialah The World's 

original Tea Tree Oil since year 1976. 



kenapa saya nak Tea Tee Dry Skin Relief dari Thursday Plantation kerana saya sukakan produk yg berasakan alam semulajadi/natural. Kita semua sedia maklum yang Tea sangat bagus untuk kulit kita & untuk kesihatan kita. seperti yg akak sha kata ianya bagus untuk kurangkan jerawat so saya nak cuba jugak la untuk muka saya. jerawat yg tumbuh sekarang seperti cendawan tumbuh selepas hujan disebabkan keadaan sy yg stress,kurang rehat + banyak pikir akan masalah..
saya agak kurang selesa dengan keadaan muka sy sekarang..


nasihat sy jangan selalu stresskn diri anda + senyum + happy2 selalu..


sekiranya saya dapat,hopefully boleh sy saya gunakannya untuk kulit sy sekarang & untuk mejaga kulit muka saya menjadi seperti dulu semula.







 Letak permalink blog entry sebelum 30 Oktober 2012.

2 comments:

Sharidawati Shahrudin said...

time kasih sbb sudi join giveaway ni.. sebab yg awak kasi tu best juger... all the best ye..sha akan umumkan result pd 31 oktober insyaAllah

Sharidawati Shahrudin said...

tahniah ! anda menang :) sila emailkan alamat ke anatano_bernabeu@yahoo.com untuk pengeposan hadiah . tq