-->

Followers

Sunday, October 7, 2012

Saya Suka Dress! 1st Giveaway




klik banner or sini




Tag 3 of your friends 




Hadiah yg bakal Korang Dapat!



1. A long Dress + Shawl + Accesories + voucher discount utk shopping di Saya Suka Dress!
2. A Dress + Shawl + voucher discount utk shopping di Saya Suka Dress!
3. A Dress + Accesories + voucher discount utk shopping di Saya Suka Dress!



: jum kita berpantun dulu :

molek comel cantik anggun bergaya
mengenakan dress maxi dari Saya Suka Dress 
senang hati dengan citarasa terkini
semakin anggun dan menarik kepada si pemakai



: mari kita berslogan pulak :

Jum Join SAYA SUKA DRESS Giveaway kerana anda tidak akan menyesal 
dengan hadiah yg disediakan dan ianya berbaloi...
 Dengan gaya dress maxi terkini, pemilihan warna yg menarik, 
testure kain yg lembut & senang n selesa digayakan...




tempoh penyertaan :
 30 September 2012 - 21 Oktober 2012

No comments: