-->

Followers

Wednesday, October 3, 2012

Holiday GiveAway by Sally Samsaiman




KENAPA SALLY KENA BAGI SOUVENIR DARI BANDUNG DEKAT SAYA
 kerana
 saya jenis yg suka kumpul or simpan hadiah dari sesiapa saja yg bagi even 
hanya keychain or bookmark saja...
saya simpan kerana saya hargai pemberian kawan2/saudara yg bg dekat sy itu...
sy ucapkan terima kasih kerana sudi beri souvenior dekat saya :)
kadang2 kalo sy g bercuti,saya akan belikan souvenior untuk teman2 yg rapat dengan 
sy kerana sy nak mereka pon ada kenangan bersama sy walaupon mereka tidak ikut sy bercuti :)
bila kita memberi tanpa mengharapkan apa2 balasan, rasa satu nikmat yg halus & kita akan rasa gembira
kalo orang yg menerima suka dan gembira :)



GiveAway akan berlangsung bermula 30 Sept (8am) - 6 Oktober (8pm)
Jawapan akan direview pada hari Ahad-Selasa (7-9 Oktober)
pemenang diberitahu pada Jumaat (12 Oktober)



No comments: