-->

Followers

Thursday, August 16, 2012

Ucapan Awal Raya


dikesempatan ini saya ingin memohon maaf untuk semua sekiranya 
ada kata2 dalam penulisan dalam belog ini menyinggung mana2 pihak 
tanpa saya sedar & juga mana2 yg sy xperasaan sama ada perbuatan @ kata2.
sy ingin memohon maaf..


maaf kepada kawan2 blogger yg blogwalking ke blog saya, tetapi sy tidak membalasnya.
insyallah,sekiranya sy ada kelapangan sy akan follow or "JERIT" kt shoutbox kawan2 


sejak kebelakangan ini sy sibuk dengan FYP [FINAL YEAR PROJECT],
& banyak masalah yg memerlukan perhatian dari saya.


disini sy sertakan kad raya untuk kawan2 sekalian..
thnx to MAK DARA kerana sudi buatkan kad raya ini..

SAYA INGIN MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI
untuk semua..

3 comments:

gadisworld said...

selamat hari raya dari chik as sekeluarga :)

Mieya Atiera said...

Selamat hari Raya sis :)

amy mya said...

Selamat hari raya :)