-->

Followers

Monday, July 23, 2012

Nokia 1280 : Teka Jumlah Duit 1

  

Duit
Contest Nokia 1280 : Teka Jumlah Duit

Cuba tengok gambar kat bawah ni, agak-agak anda berapa banyak yer jumlah duit yang ada kat dalam tu? Kat dalam tu terkandung nilai duit syiling (RM0.05,RM0.10,RM0.20,RM0.50) dan duit kertas (RM1,RM5,RM10,RM50). Jadi sila teka dengan tepat yer jumlah sebenar yang ada dalam bekas tersebut.

Duit

Duit

jumlah: RM 250.85

 tagged:


Tarikh pertandingan ini BERMULA adalah pada 21 Julai 2012 dan
 akan TAMAT pada 11 August 2012

4 comments:

eimah siti said...

wahhh....cik siti mmg tak reti nak teka2 duit ni...hehe

mi$$ch0c0laTe said...

@eimah sitiish,sy pon xpndai gak nak teka2 nie...main2 je teka nye... :D xtahu betol ke tidak...

Mus Mukhriz said...

saya rasa jumlah duit tu kurang drpd RM 200. Anggaran sy RM 170

mi$$ch0c0laTe said...

ye ke kalo sy tukar anggaran dt tue,menang share bdua ea... :)