-->

Followers

Saturday, June 30, 2012

SEGMEN HEY ! AKU BLOGGER

 
klik sini 


Segmen kali ni menerangkan :
1#kenapa aku jdi blogger
2#haruskan nama ini diletakkan pada header
3#patut ke macam ni corak header aku
4#kenapa banner aku comel
5#kenapa aku follow blogger laen

SYARAT - SYARAT
- follow blog Lilyy + like page Lilyy  ( wajib )
- copy banner atas tu 
- pastikan betul betul follow and like

CARA :
* korang jawab 5 perkara kat atas tu + copy banner tu ,
okay ?
* buat entry bertajuk Segmen : Heyy ! Aku blogger
* tag kawan ikut suka , tpi ! pastikan dorang tahu .
* siap , link entry korang kt komen .


misschocolate:
Segmen kali ni menerangkan :
1#kenapa aku jdi blogger sebab "aku suka menulis. belog ini ibarat diari ku berbentuk eletronik"
2#haruskan nama ini diletakkan pada header yup letak nama "SAYA SUKA CHOCOLATE"
3#patut ke macam ni corak header aku "suka yg sedia ada kalo nak edit lain kena tnggu buat lain la"
4#kenapa banner aku comel "saya xdak banner la :( newbie lg tapi suka header saya(baru je dapat)"
5#kenapa aku follow blogger laen "kerana nak tahu perkembangan belog lain + nak kenal2 dengan blogger 1malaysia"

2 comments:

♥ ʎʎןıן ʎןıǝ ♥ said...

thanks join . =)

♥ ʎʎןıן ʎןıǝ ♥ said...

http://thestoryyoflilyy.blogspot.com/2012/07/pemenang-segmen-lilyy-21-25.html